meun

Galeria Katowicka

 ulotka mapa piktogramy

 Projekt 2014
 Realizacja 2014
 Klient Ideas Box
 Format wydruku 40 x 47cm
 Format ostateczny 10 x 20cm
 Współpraca projektowa Bartłomiej Witański Aleksandra Krupa Jakub Cikała
 Fotografia Sonia Świeżawska

Ulotka informacyjna stworzona dla klientów, którzy dotychczas mieli problem z odnalezieniem się w budynku Galerii Katowickiej. Na treść druku składały się informacje o: godzinach otwarcia, dojeździe, parkingu, itp.; oraz zaprojektowany plan budynku wraz ze spisem wszystkich lokali. Dodatkowo, dla ułatwienia odnalezienia właściwego sklepu, zostały one przyporządkowane do kilku kategorii (np. obuwie i galanteria, moda, zdrowie i uroda, itp.).

Ulotka została wydrukowana na papierze Munken Polar, dzięki czemu uzyskano efekt bardziej szlachetnego druku. Papier jest szorstki i świetnie wchłonął wszystkie nadrukowane kolory. Dzięki temu jakość ulotki znacząco przewyższa często spotykane w centrach handlowych druki.

Aby sprostać oczekiwaniom zarówno damskiej, jak i męskiej części klientów zaprojektowano dwa rodzaje ulotki – jedną przeznaczoną dla Pań, drugą dla Panów. Poszczególne druki różniły się między sobą przede wszystkim wyborem sklepów i punktów usługowych. Były one przeznaczone dla jednej z ww. grup docelowych.

Każde piętro posiada swój własny kod kolorystyczny, który jest łatwy do zapamiętania.

 
graphic design, editorial, infographic, pacaging, branding, visual identity, logo design, wayfinding system, signage, digital design, application, information architecture, interaction design, web design, projektowanie graficzne, edytorstwo, infografiki, projektowanie opakowań, identyfikacja wizualna, projektowanie logo, systemy oznakowania, projektowanie interakcji, architektura informacji, projektowanie stron internetowych, aplikacje mobilne