To pierwsza wystawa, podsumowująca ważny – zarówno dla Tychów, jak i polskiego sportu – okres w historii hokeja. Projekt, przygotowany we współpracy z Gemini Park Tychy, pokazywał hokej jako globalną i atrakcyjną dyscyplinę sportu. Pięć stref, rozmieszczonych w różnych częściach centrum handlowego, opowiadało o korzeniach tyskiego hokeja, o powstaniu pierwszego sztucznego lodowiska, a także o ważnym obiekcie na mapie miasta – Stadionie Zimowym.
Nasza praca obejmowała przygotowanie aranżacji oraz projektów graficzne i wzorniczych dla wszystkich stref tematycznych wystawy. Zmierzyliśmy się bardzo trudną materią: jak sprawić, by materiał muzealniczy przyciągnął uwagę klientów wielkopowierzchniowego sklepu, którzy są atakowani przez krzykliwy materiał graficzny niemal z każdej strony? Postawiliśmy na kontrastową, nasyconą kolorystykę (związaną z barwami lodowiska hokejowego), nietypowe kształty, przeskalowanie oraz użycie materiałów, które nie kojarzą się z centrum handlowym (np. oryginalna siatka bramkarska użyta jako element konstrukcyjny). Dzięki tym zabiegom powstał unikatowy wizualny język wystawy, który obejmował: wybór krojów pisma (bardzo rzucające się w oczy: Ferry Black / Letters from Sweden; Perec Ludique Oncle Jacques / Pampa Type), projektowanie elementów graficznych, tworzenie układów typograficznych i wybór materiałów wykończeniowych.