Cavatina Hall jest pierwszą w Polsce salą koncertową otwartą dla publiczności przez inwestora biznesowego – Grupę Cavatina. Projekt w unikatowy sposób łączy funkcję kulturalną z biurową. W obiekcie znajduje się wysokiej klasy studio nagrań oraz sala koncertowa na 1000 osób, która z powodzeniem może również służyć do organizacji konferencji i prezentacji. Połączenie tych funkcji to swoista odpowiedź na zapotrzebowanie regionu.
Charakterystyczym elementem, który zaobserwowaliśmy w projekcie wnętrz Cavatiny są licznie występujące podziały, powtarzalne rytmy i przesunięcia, co staraliśmy się odwzorować także w projekcie systemu informacji wizualnej. Dzięki przemyceniu tego zabiegu do oznakowania, całość wnętrz zyskała dynamiczny i elegancki charakter. System miał wpisać się w zastaną przestrzeń i harmonijnie z nią współgrać – stąd wybór materiałów i forma. Zdecydowaliśmy się także na ograniczoną, ale wyrazistą kolorystykę – oznakowanie bazuje na trzech barwach – bieli, czerni i złocie.
W toku prac projektowych zdecydowaliśmy się na wybór kroju pisma Bw Modelica, który zastosowano również w brandingu obiektu. Użyty w projekcie font jest także bazą do wykonania autorskich liter oraz strzałek, które posłużyły do przygotowania oznakowania sektorów w sali koncertowej.
One równeż zainspirowane zostały wspominanymi wcześniej rytmicznymi podziałami, pojawiającymi się w projekcie architektury wnętrz. Linia graficzna systemu identyfikacji wizualnej zawiera także spersonalizowane, autorskie piktogramy, w których kształcie także postaraliśmy się zawrzeć charakterystyczne rytmy i przesunięcia formy.
Równie ważny jak grafika, był dla nas projekt 3D nośników informacji. Bazując na wybranej wcześniej kolorystyce i zasadach budowania informacji, użyliśmy materiały, które w spójny sposób uzupełniły identyfikację obiektu, a jednocześnie spełniły kluczowy warunek inwestora, czyli możliwość bardzo szybkiego wdrożenia projektu i późniejsze zmiany treści nośników.