Chill Inn to prywatny studencki akademik w Łodzi, dla którego przygotowaliśmy zarówno system informacji wizualnej, naming jak i pasujący do niego stylistycznie branding. Ze studenckim życiem kojarzy się radość i beztroska – takie wartości była dla nas ważne, gdy pracowaliśmy nad namingiem oraz opracowaniem spójnej identyfikacji i informacji wizualnej dla tego miejsca.
„Chill” to słowo, które w polskim języku kojarzy się z relaksem, luzem i spokojem. Jest to słowo o międzynarodowym wydźwięku, które natychmiast przywołuje obrazy odpoczynku, komfortu i niezobowiązującej atmosfery. „Inn” z kolei może sugerować lokal o charakterze przytulnego pensjonatu lub domu, który stawia na personalizację i gościnność. Razem tworzą połączenie idealne na miejsce, które oferuje nie tylko wygodę, ale i pewien rodzaj „oddechu” od codzienności. Takie same skojarzenia towarzyszyły nam podczas opracowywania brandingu – logo i towarzyszące mu ilustracje charakteryzują się płynną, abstrakcyjną linią, wysmakowaną, pastelową paletą barwną i w żartobliwy sposób uzupełniają różne przestrzenie wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Tworzą atmosferę pełną spokoju i młodzieżowego luzu, która współgra z pojawiającą sie tam energią, ale także z relaksem i harmonią.