Branding

Identyfikacja wizualna dla akademika Chill Inn

Identyfikacja wizualna dla akademika Chill Inn
Projekt brandingu dla akademika

Chill Inn to prywatny studencki akademik w Łodzi, dla którego przygotowaliśmy zarówno system informacji wizualnej, naming jak i pasujący do niego stylistycznie branding. Ze studenckim życiem kojarzy się radość i beztroska – takie wartości była dla nas ważne, gdy pracowaliśmy nad namingiem oraz opracowaniem spójnej identyfikacji i informacji wizualnej dla tego miejsca. 

 

„Chill” to słowo, które w polskim języku kojarzy się z relaksem, luzem i spokojem. Jest to słowo o międzynarodowym wydźwięku, które natychmiast przywołuje obrazy odpoczynku, komfortu i niezobowiązującej atmosfery. „Inn” z kolei może sugerować lokal o charakterze przytulnego pensjonatu lub domu, który stawia na personalizację i gościnność. Razem tworzą połączenie idealne na miejsce, które oferuje nie tylko wygodę, ale i pewien rodzaj „oddechu” od codzienności. Takie same skojarzenia towarzyszyły nam podczas opracowywania brandingu – logo i towarzyszące mu ilustracje charakteryzują się płynną, abstrakcyjną linią, wysmakowaną, pastelową paletą barwną i w żartobliwy sposób uzupełniają różne przestrzenie wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Tworzą atmosferę pełną spokoju i młodzieżowego luzu, która współgra z pojawiającą sie tam energią, ale także z relaksem i harmonią.

Lokalizacja: Łódź, Polska
Projekt: 2021
Wdrożenie: 2021
Klient: Revisit Home Sp z o.o.
Projektanci: Bartłomiej Witański, Aleksandra Krupa, Martyna Berger, Martyna Piątek, Dobrosława Rafalska
Fotografia: FollowTheFlow

Chill Inn identyfikacja wizualna
Oznakowanie akademika Chill Inn
Ilustracje brandingowe dla akademika