Katowicka inwestycja NOHO Investment przy Nadgórników 14 składa się z dwóch nowoczesnych budynków, które oferują niemal trzysta mieszkań. To miejsce, gdzie sztuka spotyka się z designem, nowoczesność z klasyką, estetyka z funkcjonalnością.
NOHO Investment to ogólnopolski deweloper segmentu premium. Powstające przy ich współudziale budynki to miejsca oferujące najwyższą jakość, funkcjonalne i ponadczasowe pod kątem architektury, designu i przywiązania do detalu. Nie inaczej było także w przypadku inwestycji N14. To miejsce oferujące między innymi w unikatowe części wspólne, takie jak: pokój klubowy, coworking z czytelnią, pokój gier, sala kinowa, sala fitness, sauna i wiele innych. Dla wszystkich tych struktur konieczne było przygotowanie eleganckiego, stonowanego i skupionego na detalu wayfindingu. Dzięki jego zespojeniu z architekturą wnętrz, poza pełnieniem funkcji informacyjnej, jest on doskonałym przedłużeniem wystroju budynków.
Aby dopasować się do eleganckiego, ale minimalistycznego wystroju wnętrz, zdecydowaliśmy się wybrać czcionkę Radikal jako podstawę naszego projektu oznakowania. Radikal (od Nootype) to geometryczny font o bardzo czystej formie i ciekawym detalu. Ostre zakończenia liter i charakterystyczne ścięcia ich ,,brzuszków” nawiązują do kształtów obecnych w architekturze obu budynków. W systemie zastosowano go w bardzo ciekawej, trójwymiarowej formie (część z nich to wysokiej jakości wydruki 3D). Na podstawie glifów Radikal’a powstał także rozbudowany system piktogramów. Dzięki takiemu zabiegowi ikony są proporcjonalne i spójne z resztą założeń systemu informacji wizualnej.
Wdrożenie: Advertis