Chill Inn to nowe miejsce na mapie Łodzi – prywatny akademik dla tych, którzy oczekują wygody w pięknym otoczeniu i topowej lokalizacji. Wysoki standard, niebanalny dizajn – wszystko sprawia, że jest to idealna przestrzeń, by prowadzić studenckie życie. Znajdują się tu: przepiękne pokoje o wysokim standardzie wykończenia, wspólna przestrzeń do nauki, chwili odpoczynku i spotkań towarzyskich, dedykowane bezpieczne miejsce na rower czy samochód, a także pralnia i suszarnia.
Ze studenckim życiem kojarzy się radość, beztroska i zabawa – takie wartości była dla nas ważne, gdy pracowaliśmy nad opracowaniem spójnej identyfikacji i informacji wizualnej dla tego miejsca. Chcieliśmy, by przygotowana przez nas warstwa graficzna umiejętnie dopełniała charakter i przeznaczenie budynku, a także była interesującą i wprawiającą w dobry nastrój.
W toku prac projektowych opracowaliśmy niebanalny branding, oparty na autorskich ilustracjach, a na jego podstawie powstał także system oznakowania budynku. Zaproponowane przez nas ilustracje wizualnie nawiązują do przestrzeni, w której zostały umieszczone, a dzięki nim budynek akademika staje się przyjazny dla użytkowników i zachęca do wspólnego spędzania czasu. Grafiki charakteryzują się płynną, abstrakcyjną linią, wysmakowaną paletą barwną i w żartobliwy sposób uzupełniają różne przestrzenie wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.
Grafikom towarzyszą 2 bardzo charakterystyczne kroje pisma: ozdobny i charakterny Cako (VJ Type) oraz bezszeryfowa, lecz bogata w wyróżniające ją elementy Lyyra Extended (Schick Toikka). W zestawieniu z ilustracjami tworzą one wyjątkowy nastrój i budują charakter przestrzeni.
Równie ważny jak grafika, był dla nas projekt 3D nośników informacji. Bazując na wybranej wcześniej kolorystyce, dobraliśmy materiały, które w spójny sposób uzupełniły identyfikację. Zdecydowaliśmy się na MDF barwiony w masie. Pojawia się on w wielkoformatowych cyfrach, a także w nośnikach kierunkowych, które dodatkowo uzupełnione są ciekawymi, grawerowanymi patternami. W połączeniu z ilustracjami, typografią i zestawem barw – tworzy on spójny język wizualny.